Love at first knight

CarmenDieleman 14 juni 2024
Love at first knight

Allereerst wat een onwijs leuke cover. Ik wordt er erg vrolijk van, de kleuren zijn leuk en je krijgt gelijk een idee over het boek.

Zelf vond ik het verhaal wat minder. Ik had wat meer verwacht van het verhaal aangezien ik falling hard for the royal guard al had gelezen. Dit boek viel toch iets tegen. Ik had wat moeite met lezen, het had me niet zo. Er zat niet veel spanning in en het liep niet zo goed door voor mij gevoel. Het verhaal had meer potentie.

Ik vond Larp een iets te groot onderdeel van het boek. Ik had het leuker gevonden als het iets meer ging over de ridders van Engeland en de ridderschool waar ze een baantje heeft. Wel is het idee van het verhaal heel leuk, voor mij gevoel had er alleen meer in gezeten.

Het verhaal: Daisy Hastings heeft van jongs af aan al het gevoel dat ze in het verkeerde tijdperk is geboren. Dus als ze een vakantiebaantje krijgt bij de Tower of London, voelt dat als een stap in de goede richting.
Theodore ‘Teddy’ Fairfax is totaal losgeslagen, vinden zijn familieleden. Ooit behoorde hij tot de koninklijke familie, nu werkt hij (met tegenzin) gedurende de zomer bij de Tower of London. Toch zou hij diep vanbinnen nergens liever willen zijn.

Wanneer Daisy door Teddy’s toedoen bijna wordt ontslagen, verklaart ze hem de oorlog. Terwijl ze de degens kruisen, ontdekken ze dat ze beiden een beetje verloren zijn. En dat misschien, heel misschien, de liefde kan bloeien, zelfs op een slagveld...

Ik kreeg dit boek van @worldofromancenl en @harpercollins_holland als onderdeel van de world of romance boekenlounge. Heel erg bedankt dat ik dit boek mocht lezen.

(dit boek was niet voor mij, maar iedere mening is anders wie weet vind jij hem wel heel leuk. Het is zeker het proberen waard.)

Meer recensies van CarmenDieleman