Okotber

CarmenDieleman 08 september 2024
Oktoberlaan

Vandaag is het mijn beurt voor de blogtour. Het is een heerlijk herfst/Halloween verhaal. Ik kreeg helemaal zin in de herfst!

Het verhaal heeft een andere opbouw dan dat ik gewend ben, maar het past wel bij het verhaal. Het is een rollercoaster van een verhaal. Ik zag veel dingen echt niet aan komen. Ik vond het een orgineel verhaal, met leuke personages en mooie verhaallijnen.

Rouw, vergevenis en liefde spelen een mooie rol in dit boek.

'Liefde blijft en die neem je mee. Soms is liefde loslaten. En soms, heel soms, komt liefde als een boemerang weer naar je terug.'

Door de fijne schrijfstijl ging ik er snel doorheen. Het is een niet al te lang boek, maar precies goed voor dit verhaal. Ik moet wel zeggen dat ik halverwege een beetje had van waar gaat dit heen. Maar na dat ik het hele boek gelezen heb kan ik zeggen dat ik het een leuk en mooi verhaal vond.

Het verhaal:
Bo heeft het prima naar haar zin in haar kleine huisje en winkel met pluktuin aan de rand van het bos. Alleen, ieder jaar rond Halloween keert ze naar binnen en siddert bij de herinnering aan wat er elf jaar geleden is gebeurd toen ze totaal onverwacht haar moeder verloor. Dit jaar probeert ze voor het eerst voorzichtig, op aandringen van een knappe, nieuwe dorpsgenoot, toch wat mee te doen aan alle festiviteiten. Het zorgt voor meer spanning dan ze kan verdragen.

Een fijn geschreven verhaal, waardoor je helemaal in de herfst en Halloween sfeer komt!

Bedankt @ voor dit recensieexemplaar

#lezenisontspanning #neverstopreading #spreadthebooklove #reading #bookstagramreadsseptember #boekstagram #bookblogger #lekkerlezen #leesmaand #boekenmaand #boekentips #boekenplank #feelgood  #readingisgoodforthesoul #booklover #booksbooksbooks #boekenwurm #spreadthebooklove #sharethebooklove #neverstopreading #boekentip #feelgood #bookstagrammer

Meer recensies van CarmenDieleman