Rose

CarmenDieleman 29 juli 2024
ROSE BLOGTOUR

Een super mooie en lieve roman dat zich afspeelt in Willow Creek.

Ik mocht dit boek lezen voor de blogtour vandaag. Dit is zo'n leuk boek. Ik ging er super vlot doorheen, de schrijfstijl is onwijs fijn. Het verhaal zit leuk en goed in elkaar. Je leest vanuit Rose en Tripp, je leert ze daardoor allebei goed kennen.

Hun relatie is al van het begin erg liefdevol. Er zit romantiek in het boek, maar ook een vleugje spanning. Ik heb deel 1 nog niet gelezen, ik wist namelijk niet dat dit een serie was. Ik ga nu zeker deel 1 ook lezen. Ik ben heel benieuwd naar het verhaal van Benjamin.

Het extra hoofdstuk vanuit Daniel vond ik heel erg leuk om te lezen. En een hele mooie afsluiter van het boek.

~Rose Collins koopt ongezien een huisje via een veilingsite in het kleine dorpje Willow Creek. Ze is een echt stadmeisje, maar in haar hart heeft ze altijd naar de rust en ruimte van het platteland verlangd. Haar fantasie over het wilde westen zal eindelijk realiteit gaan worden. Maar dat het meteen al zo wild zou beginnen, had ze nooit kunnen bedenken...

Tripp Holden worstelt met zijn verleden en de vloek die zijn achternaam draagt. Zelfs nu zijn vader overleden is, wil niemand iets te maken hebben met de familie Holden. Toch is hij vastberaden om de familieranch opnieuw op te starten en zijn naam te zuiveren. Wanneer hij op weg is om zijn schulden in Willow Creek af te lossen, ziet hij plots een jonge vrouw op hoge hakken langs de supermarkt rennen, haar rossige haren waaiend in de wind. 'Help!' roept ze. 'Houd de dief!' Tripp kan de verleiding niet weerstaan om voor Rose de reddende engel te spelen, maar is hun opbloeiende relatie wel tegen de duistere schimmen uit zijn verleden bestand..?

Het is een heerlijke feelgood, lekker luchtig en het leek echt alsof ik met hun op het platteland was. Ik kijk heel erg uit naar deel 3.

@dutchventurepublishing bedankt voor het recensieexemplaar!

Meer recensies van CarmenDieleman