Storm

CarmenDieleman 15 juni 2024
Stormbruid

Een prachtig geschreven verhaal. Met liefde, een gedwongen huwelijk en een geheime kamer. Het verhaal zit mooi in elkaar. Het is goed geschreven.

Ik wilde echt doorlezen, ik zat er vanaf het begin helemaal in en kon hem bijna niet wegleggen. Je leest vanuit Constatin en Ioanna zo leer je ze allebei goed kennen. Het zijn leuke personages met een heel fijn karakter. Constatin echt een man van eer en bescherming en Ioanna juist een hele fijne vrouw, aardig en heel zorgzaam.

Het heeft liede, spanning, eer en een stukje strijd.

Het verhaal: Een gedwongen huwelijk, Een broeiende oorlog, Twee sleutels En een monster in het donker
Ioanna wordt plotseling uitgehuwelijkt. Weggerukt van alles wat ze kent, weggegeven aan een grimmige echtgenoot. Kan ze houden van de man die haar gestolen heeft? En kan hij haar beschermen tegen het gevaar van buitenaf… Of van binnenuit?

Het enige wat ik miste was een einde met de vader van Ioanna. Ik had nog best even willen lezen dat ze goed kwaad was op hem.

Wat zit erin:
~ Een gevecht
~ Een monster duivel of engel?
~ Sleutels
~ Enemies to lovers

Heel erg bedankt @rosemaryhartbooks dat ik dit boek mocht lezen ik ruil voor een recensie! Ik heb erg genoten van dit boek en raad hem iedereen aan om dit geweldige boek te gaan lezen!

Meer recensies van CarmenDieleman