Herfstgevoel

CarmenDieleman 14 oktober 2024
The pumpkin spice cafe

Een lieve mooie small town romance. Een lief verhaal vol gezelligheid, liefde en herfst gevoel!

Dit was al weer het zesde boek voor de world of romance boekenlounge! Ik vond het een leuk boek, een erg gezellig verhaal. Maar het was anders dan verwacht. Ik verwachte een echt Gilmore girls verhaal, omdat veel mensen het daarmee vergeleken. Ik miste wel in dit boek de moeder dochter relatie. Het café lijkt wel op lukes café en ook de bijpersonages lijken wel op de serie Gilmore Girls. Ik vond het wel een herfstig verhaal en het café was erg gezellig!

Ik vond de bijpersonages erg leuk, Annie en Hazel, vooral erg leuke meiden. Ik vond de hoofdpersonen leuk, zit wat diepgang in, ze hebben een eigen karakter en dat maakt het boek wel. Maar voor mijn gevoel had er meer in kunnen zitten. Ik had veel goeds gehoord over dit boek, maar vond het zelf iets tegenvallen als ik eerlijk ben. Ik miste iets waardoor ik er niet helemaal in kwam. Ik denk dat de personages diepgang hadden maar dat ik dat in het verhaal zelf een beetje miste.

Ik vond het erg fijn dat je vanuit allebei leest. Voor mijzelf had ik het wel fijn gevonden als de namen er boven hadden gestaan. Ik was soms even kwijt vanuit wie ik nu lees. Het verhaal is wel vlot geschreven, ik ging er makkelijk doorheen. Perfect voor deze tijd van het jaar!

Al met al wel een leuk boek. Zeker een aanrader als je houdt van een vleugje mysterie, romantiek en herfstgevoel!

Bedankt @worldofromancenl en @harpercollins_holland dat ik dit boek mocht lezen voor de boekenlounge! sterren

#lezenisontspanning #neverstopreading #spreadthebooklove #reading #bookstagramreadsoctober #boekstagram #bookblogger #lekkerlezen #leesmaand #boekenmaand #boekentips #boekenplank #feelgood #readingisgoodforthesoul #booklover #booksbooksbooks #boekenwurm #spreadthebooklove #sharethebooklove #neverstopreading #boekentip #feelgood #bookstagrammer

Meer recensies van CarmenDieleman