Een mysterieus moerasmeisje dat uitgroeit tot een bekende vrouw

caro 16 maart 2020
Het moerasmeisje dat is waarover het gaat in dit boek. Kya Clark .een mysterieuze meid . woont in een huisje in het moerasgebied eerst met haar familie maar komt door omstandigheden al zeer vlug alleen te staan in haar jonge leven.
Dit boek is drie boeken ineen roman, spanning en ontroerend. De schrijfster weet je vanaf het begin mee te nemen in een visuele film door de mooie beschrijvingen kan je je bijvoorbeeld zo het strand voorstellen waar Kya vertoeft samen met haar dieren. Of ook de verzameling van al haar attributen dit en zoveel meer dankzij de mooie en vlotte schrijfwijze van Delia Owens. Ik raad dit boek dan zeker ook aan omwille van het originele verhaal en de mooie beschrijving van de verschillende personages.

Meer recensies van caro