Een bijzondere verhalenbundel

Caroleest 06 oktober 2024
Ik vind het nog altijd heel erg leuk en een enorme eer als je door een auteur wordt benaderd met de vraag of je interesse hebt in het lezen van zijn boek. Zo leuk om nieuwe auteurs te ontdekken en je door hun verhalen te laten verrassen.

Wat zou er gebeuren als de echte wereld verstrengeld raakt met een verzonnen wereld? Dat is nu net het thema waar dit boek over gaat.

Het laatste gesprek is een verhalenbundel met in totaal negen verschillende korte verhalen. Dit was mijn eerste kennismaking met Marc Koning, maar zeker niet mijn laatste. Wat schrijft deze man geweldig.

Het laatste gesprek
6. Fix
7. Storm
8. De afbetaling
9. Levende legendes

De verhalen zijn vlot, beeldend en gedetailleerd geschreven. Sommige luguber, andere huiveringwekkend, maar de meeste zijn spannend tot en met de laatste letter van het verhaal. Ze hebben allemaal stuk voor stuk mooie wendingen die je ook zeker zullen verrassen. Sommige verhalen zijn zo realistisch, dat je toch onbewust gaat denken, wat nu als het echt zo kan zijn gebeurd?

Dit was een boek uit mijn comfort-zone, maar toen ik het las voelde dat niet zo. Ik ben dan ook heel benieuwd waar Marc ons de volgende keer mee gaat verrassen.

Voor alle boekliefhebbers die uit hun comfort-zone eens iets anders willen lezen, kan ik je dit boek aanraden.
Bedankt Marc voor het mooie recensie exemplaar, ik heb het met veel plezier gelezen.

Meer recensies van Caroleest