Een hilarische zomerse feelgood die je gelezen en geluisterd moet hebben

Caroleest 27 juli 2024
Madelief heeft haar hart gezet op een leuke cabrio, maar ze heeft totaal geen verstand van auto’s. Haar zus Rozemarijn tackelt dit probleem wel even en zorgt ervoor dat Mees met haar meegaat om een cabrio uit te zoeken. Mees weet veel van auto’s, maar is totaal niet waar Madelief op zit te wachten. En wachten zal ze, want Mees is altijd te laat. Hoewel het een stuk gezelliger is en ze Mees steeds beter leert kennen, ontstaan er bepaalde kriebels waar Madelief niets van moet hebben. Als een echt Max Verstappen scheurt Madelief ervandoor. Maar met afstand nemen krijgt ze Mees niet uit haar gedachten. En haar irritante ex Constantijn maakt het er ook niet beter op, of toch wel?

De vrolijke cover laat het al zien, dit word weer een heerlijke hilarische, chaotische feelgood in een zomers jasje.

De chemie tussen Madelief en Mees knettert en spettert uit je ereader of oortjes, wat zijn die twee leuk neergezet. Het verhaal is leuk, origineel en heeft een goede opbouw naar het hoogtepunt.

Madelief is een jonge vrouw die hard werkt en door haar ex een niet al teveel zelfvertrouwen meer heeft op bepaalde vlakken. Ze gaat confrontaties liever uit de weg totdat bij haar ook de laatste druppel is bereikt. En dan gaat ze helemaal los, I love it.

De personages zijn goed uitgediept waardoor je je goed in het verhaal kunt inleven. Het verhaal is vlot, levendig, beeldend en met een flinke dosis humor geschreven. Vanaf de eerste pagina zit je in het verhaal en die chaotische humor zorgt ervoor dat je het verhaal veel te snel uithebt.

En die spicy scenes waar Lisette een beetje tegenop zag om in te spreken, daar merk je niets van. Ik heb nu wel hele andere gedachte bij het woord “zwemmerseczeem”, wahahaha……

Dit is een heerlijk zomers verhaal die je echt gelezen moet hebben, of nog beter gezegd die je ook geluisterd moet hebben. Want het audioboek door Lisette zelf ingesproken is nog leuker. Ik heb om sommige scenes zo hard gelachen dat mijn man en kinderen vroegen of alles wel goed ging.

Dit is echt een aanrader voor feelgood liefhebbers.

Meer recensies van Caroleest