Werkelijkheid, geweldig wederom

Carolieneversdijk 31 januari 2023
Lang verwacht...dit boek moet je lezen......een sprookje of luchtkasteel????Een ieder van ons wil geloven in dat sprookje..Een prinses zijn....op handen gedragen worden en ook iedereen ervaart wel eens een luchtkasteel...de ellende en het verdriet....dat is het leven. Deze feelgood roman is wederom fenomenaal...eerlijk, oprecht, verrijkend, herkenbaar....Esther Stui wees super trots op jezelf. Wij zijn het in ieder geval. Je blijft mijn Disney fanaat in hart en nieren. Ik kan wederom niet wachten op boek 9 waarin het leven altijd goed eindigd.....feelgoed mensen.....het is belangrijk en daar zorgt Esther zeker voor.