Fijne pageturner!

cchasingtales 12 juni 2024
Nadat een aantal naasten van Emma binnen korte tijd gestorven zijn en ze ook nog een miskraam heeft gehad, komt ze bij een rouwverwerkingsgroep een ontzettend lieve man, Sam, tegen. Ze klikken direct goed en het leven lijkt haar weer toe te lachen. Sam is architect en wil voor hun samen het ultieme droomhuis bouwen in een rustig dorpje. De voorbereidingen verlopen allemaal voorspoedig, maar steeds vaker gebeuren er vage dingen die niet meteen te duiden zijn en Emma begint te twijfelen of Sam wel zo oprecht is als hij lijkt..

De Bigamist is een fijne pageturner die door de luchtige schrijfstijl en korte hoofdstukken heerlijk wegleest en die je binnen een dag uit wilt hebben. Geen zware of moeilijke kost waar je constant goed je hoofd bij moet houden, maar gewoon lekker relaxed lezen met precies genoeg spanning die je gedurende het hele boek boeit. De proloog is een ultieme teaser en meteen je allereerste wtf moment en daar zullen er nog vele van volgen. De karakters doen zich op het eerste gezicht voorkomen als aardig en lief, maar iedereen in het boek heeft zo zijn eigen duistere geheimen en niet is wat het lijkt. Er valt heel wat te puzzelen in deze psychologische thriller en ik ben blij dat ik ze allemaal op heb mogen lossen.

Meer recensies van cchasingtales