Leest lekker vlot weg!

cchasingtales 21 juni 2024
Nena is tot over haar oren verliefd op haar nieuwe vlam Diederik en als bonus krijgt ze er zijn schattige zoontje Benjamin bij. Zodra ze samenwonen en ze zich proberen te settelen in hun nieuwe situatie gebeuren er steeds bijna ongelukjes met Benjamin waarbij Nena in een kwaad daglicht als bonusmoeder komt te staan en ze vermoedt hier kwade opzet. Maar vanuit welke hoek komt de dreiging?

De bonusmoeder is een psychologische thriller en leest lekker vlot weg door de fijne schrijfstijl. Het verhaal zit prima in elkaar en de personages zijn goed uitgewerkt. Vooral Diederik was een geweldig personage, zo lief en betrouwbaar, echt mijn favoriet!
(3,5 ster)

Meer recensies van cchasingtales