I love Sally!!

cchasingtales 18 juni 2024
Sally Diamond en haar vader leiden een teruggetrokken leven op een afgelegen plekje buiten het dorp. Sally heeft weinig contact met andere mensen, maar na de dood van haar vader zal ze zich toch moeten zien te redden en is ze genoodzaakt zich onder de mensen te begeven. Ze komt er al snel achter dat hun afgezonderde leventje gegronde redenen had en dat je je verleden nooit kunt ontlopen..

Dit boek begon als meest interessante verhaal van dit jaar voor mij. Wat een intrigerend en duister verleden komt er hier boven tafel! Met zowel afschuw als bovenmatige interesse heb ik het dan ook gelezen. Het karakter Sally is ontwapenend en hartverwarmend, maar tegelijkertijd zijn de gebeurtenissen hartverscheurend en triest. Niet weg te leggen, zoveel onderhuidse broeierige spanning weet de auteur te creëren! Het einde had ik eerlijk gezegd iets anders verwacht, maar alsnog is dit één van de beste psychologische thrillers die ik ooit gelezen heb. Must read! (4,5 ster)

Meer recensies van cchasingtales