Waargebeurd bovennatuurlijk verhaal

cchasingtales 22 juni 2024
De nachtploeg is een waargebeurd kort verhaal van 20 bladzijdes (op de ereader) en het gaat over een gebeurtenis die Chantal zelf meegemaakt heeft. Toen ze laatstejaars student Verpleegkunde was wilde ze graag gaan werken om te gaan sparen voor haar verhuizing naar Italië. Zo kwam ze terecht op de afdeling Gerontologie in de nachtploeg.

Op deze afdeling werkte ze met ernstig zieke mensen, waaronder terminale patiënten en hier heeft ze een hele bijzondere spirituele ervaring gehad. Het is een luchtig verhaal gebleven, waardoor het makkelijk wegleest en toegankelijk is voor iedereen en dat kan ik erg waarderen.

Chantal is een trauma overlever en wil met haar boeken meer bewustzijn rondom bepaalde onderwerpen in de wereld brengen. Neem eens een kijkje op haar mooie profiel. Ze heeft al een aantal boeken geschreven die in meerdere talen verkrijgbaar zijn.

Zelf heb ik ook een aantal bijzondere dingen meegemaakt waardoor ik er heilig van overtuigd ben dat er meer is tussen hemel en aarde. Ik vond het dan ook fijn om dit te lezen en ben erg benieuwd of ze hierna nog meer zulke ervaringen heeft gehad.

Meer recensies van cchasingtales