Heerlijke cosy crime novelle

cchasingtales 23 juni 2024
Kat in het nauw - Annet Hulst @annethulst_nl
Bedankt voor het recensie exemplaar @verhalenfabriek

Annelinde is een gescheiden moeder en als haar zoon op een dag verkondigd bij zijn vader te willen gaan wonen voelt ze zich eenzaam en afgeschreven. Rond diezelfde periode komt er wel eens een kat aanlopen. Annelinde wordt al gauw gek op het beestje, maar haar liefde voor Flip, zoals ze hem noemt, neemt bijna obsessieve vormen aan..

Kat in het nauw is mijn eerste cosy crime en dat was een bijzondere gewaarwording. Het verhaal lijkt als een feelgood /roman te beginnen, maar de sfeer wordt steeds grimmiger en leest verder als een heuse thriller! Echt leuk om eens te hebben geprobeerd, dat ga ik zeker vaker oppakken.

Heerlijke novelle die je in een middagje uit hebt. Annet weet de spanning goed op te bouwen en je mee te nemen in de gedachtengang van een gescheiden moeder met het legenestsyndroom. Weer een fijn verhaal via uitgeverij @verhalenfabriek!

(3,5 ster)

Meer recensies van cchasingtales