Droomjongen

Celeste1984 15 juli 2024
Mijn mening over dit mooi meeslepende verhaal.
Allereerst wil ik deze schrijver bedanken dat hij me gevraagd heeft om zijn autobiografie mocht lezen en wat vind ik het ten tweede knap dat hij j zijn verleden als fysiek personage op papier heb kunnen zetten.
Dit verhaal is zonder iets te verklappen zo bij mij binnen gekomen en hoe de maatschappij naar mensen kijkt die maar niet net zo als hun zijn maar iets anders zijn dan hun zelf. Je wordt gewoon gezien als oh die heeft een beperking dus die is dom. Nou echt niet. Mensen met een beperking hebben iets geleerd wat sommige niet bezitten en dat is doorzettingsvermogen en wat ik persoonlijk heb is bewijsdrang.
Dit is een open en eerlijk geschreven boek die je echt raakt als lezer en je leeft zo met deze hoofdpersonage mee. Ik kan niets anders dan 4.0 ⭐️ geven.

Meer recensies van Celeste1984