love it again

Celeste1984 15 juli 2024
Mijn mening over dit tweede deel van de artifacts of Aurora serie.
Het verhaal is een vlot geschreven verhaal waarbij je weer Lor volg die de samenwerking aangaat met de kroonprins van Aurora Nadir, omdat ze hem allebei haten en Nadir wilt dat Lor iets krijgt wat in haar familie thuishoort. Ondertussen ontstaat er bij beide personages een verliefdheid, maar ontkennen natuurlijk en als lezer smul je van het kat-en-muisspel tussen die twee.
Verder kom je als lezer er ook achter wat er 286 jaar met de koningin van hart is gebeurd.
Dit verhaal wordt door zowel Lor als Nadir ook door de grootmoeder van Lor ( koningin van hart) verteld. Ik vond het weer een fijne schrijfstijl en kan niet wachten op deel drie die in november uitkomt en deel vier die ergens in 2025 uitkomt.
Ik heb er van genoten daarom geef ik deel 2 net zoals deel 1 5.0 ⭐️

Meer recensies van Celeste1984