heerlijke fantasyverhaal

Celeste1984 24 juni 2024
Als lezer volg je Catharina een half nimfe half mens als zij door haar vader die een schuld heeft door een oorlog die is geweest gedwongen wordt te trouwen met een wyvern de heer Histen en wordt zij en haar dienstmeisje Anne naar haar tante gestuurd die haar alleen maar kleineert en mishandeld. Dan staat Baron William op de stoep van haar tante en wil er alles aan doen om dat ze niet hoeft te trouwen met die heer Histen. Tijdens haar verblijf bij haar tante ontdekt Catharina dat ze naarst de krachten die ze heeft als nymf nog een andere kracht heeft. Ben je nieuwsgierig geworden wat voor kracht ze nog meer heeft en of ze toch gered wordt door William of toch moet trouwen met de heer Histen. Dan raad ik je aan om dit fantasyverhaal te lezen.
Allereerst wil ik deze schrijfster bedanken dat ik dit fantasyverhaal mocht lezen van haar
Het is een vlot en leuk geschreven verhaal wat vol zit met bovennatuurlijke wezens. Een heel klein kritische puntje van mij mocht er iets meer actie in verwerkt worden dan en dan had ik het vijf sterren gegeven en voor nu geef ik dit verhaal wat heerlijk is om te lezen 4.0.⭐️

Meer recensies van Celeste1984