Meeslepend verhaal

Celeste1984 26 juli 2024
Als lezer volg je Riley en Fabian die al vier jaar een verliefd stel zijn. Ze leven echt naar de eindexamenfeest toe en dat ze dan daarna aan hun toekomst kunnen beginnen, maar de vader van Fabian heeft andere plannen voor zijn zoon. Zou Fabian en zeker Riley daarmee om kunnen gaan? Daar moet je echt zelf achter komen.
Ik schaam me om dit te zeggen, maar dit was mijn eerste ervaring met de boeken van deze schrijfster en wat heeft ze een fijne schrijfstijl.
Het verhaal is vlot geschreven en gaat over twee verliefde mensen die het beste voor elkaar willen en een droom hebben om gelukkig met elkaar door het leven te gaan, maar dat gaat moeilijk als Fabianś vader andere toekomstplannen heeft voor zijn zoon en Fabian wil geen van beide teleurstellen. Als lezer leef je echt met deze twee personages mee en hoop je echt dat het goede gekozen wordt. Het is een soft darkromance en volgens de eerste keer dat deze schrijfster iets lichters heb geschreven ( als ik de verhalen mag geloven).
Ik heb er van genoten en daarom verdient dit verhaal 4.0⭐️

Meer recensies van Celeste1984