Love deze serie

Celeste1984 05 augustus 2024
De Odd sisters is de zesde deel van de Villain serie, en wat een verhaal zeg.
Dit deel verteld het verhaal van de Odd sisters Lucinda, Ruby en Martha, die in deze boek nog in een andere wereld zijn verbannen door Circe en proberen terug te komen om de Fairyland (feeën wereld) te vernietigen of het de zussen het lukt om de Fairyland te vernietigen raad ik je eerst aan om de voorgaande vijf delen te lezen ( anders snap je heel het verhaal niet). Dit deel geeft de antwoorden van de voorgaande verhaallijnen.
Ik heb zo genoten weer van dit deel en was echt verbaasd van de plottwist die dit deel waren verwerkt. Als lezer denkt je dat je helemaal weet maar nee dat is echt niet zo. Dit deel verdient 5.0 ⭐️
Volgens de schrijfster zou het deel wat daarna komt kunnen overslaan omdat het eerst een standalone was, maar volgens de meeste lezers die al verder zijn dan ik is het verstandig om het volgende deel de Evil Thing die over Cruela de Vil gaat te lezen, want in deel 8 komen daar weer parafen van terug die in de Evil Thing zijn gebeurd.

Meer recensies van Celeste1984