echt een gids voor beginnende auteurs

Celeste1984 24 juni 2024
Mijn mening over deze schrijfgids:
Allereerst wil ik deze schrijver bedanken dat hij mij de vertrouwen heb gegeven om zijn gids om een betere schrijver te mogen lezen.
Het boek van verbeelding naar papier is een vlot geschreven boek. Wat vol zit met tips en trucs voor een beginnende auteur die een boek wil schrijven.
Vind je het lastig om bijvoorbeeld een personage te ontwikkelen of in mijn geval dialogen uit te werken ( ik denk te moeilijk daarover na) is dit boek zo ideaal.
Dus ben je van plan om een boek te schrijven of zit je in een schrijfproces en kom je er niet uit dan raad ik je echt aan om dit te lezen.
Ik geef dit boek 4.0⭐️

Meer recensies van Celeste1984