Top boek

Celeste1984 07 augustus 2024
Allereerst wil ik de schrijver en psycholoog Thijs Launspach bedanken dat hij zijn boek heeft opgestuurd en dat ik het mocht lezen.Het is een interessant boek met onderwerpen die echt handig zijn en ook leerzaam zijn om je jezelf beter te leren kennen en te ontwikkelen en dat je fouten mag maken. Persoonlijk is dat voor mij al heel iets om dat te leren. Dit boek is tot vorm gekomen door dat de schrijver zijn lessen die hij gaf op the school of life in Amsterdam heeft gefilterd naar wat hij de belangrijkste onderwerpen vond die een persoon nodig heeft om zichzelf te ontwikkelen.Maar er staan onderwerpen in bijvoorbeeld van: dat niemand normaal is, dat social media bepaald wat wij doen. Maar hij legt ook in zijn boek uit hoe je hersenen werken en dat is zo duidelijk uitgelegd. Persoonlijk hou ik van zulke boeken, waarvan ik iets dan leren. In het verleden heb ik dan ook meerdere van zulke boeken gelezen. Maar dit is echt verfrissend en je komt echt er achter hoe jouw brein werkt en waarom je bepaalde dingen doet. Ik kan niet anders dan 5.0 ⭐️geven en hoop dat de schrijver/psycholoog meer van zulke boeken uitbrengt. Ik vind het interessant en raad het iedereen aan om zulke boeken een keer te lezen, want je steekt er echt iets van op.

Meer recensies van Celeste1984