ik hou van de personages

Celeste1984 24 juni 2024
Allereerst wil ik deze lieve schrijfster bedanken voor haar vertrouwen dat ik haar nieuwe boekenkindje mocht lezen en hoe ze het heeft ingepakt, want dat is zo een feestje om van haar een boek te krijgen. Maar even het boek, wat vond ik er van?
Ik heb zo genoten van dit debuut fantasy verhaal waar we als lezer eerst de ouders koning Petrus en zijn vrouw koningin Gustella ( koninkrijk Alamada) volgen die na twee miskramen eindelijk een dochter kregen en wat er in de buurtrijk Heimre gebeurd met de toen jongere Averna gebeurd en daarna volg de lezer het leven van beide dames en dat Zerlina vervloekt wordt door jaloerzie. Verder ga ik niets verklappen. Dan raad ik je zeker aan om dit heerlijke verhaal te lezen.
De schrijfster liep al van kleins af aan met dit verhaal in haar hoofd en misschien heeft ze het wel ergens opgeschreven toen. Maar wat ben ik blij dat ze dit heeft uitgebracht en naast kinderboeken, young-adult, non-fictie ook fantasy verhalen kunnen schrijven, want dat kan ze.
Het is een vlot geschreven verhaal dat verteld wordt door verschillende perspectieven en leuke karakters en het stoorde mij niet. Ik vond het zo'n heerlijk fantasy verhaal ( met een boodschap) en ik hoop van harte dat deze schrijfster de smaak te pakken heeft en meer van zulke fantasy verhalen gaat schrijven. De cover en de binnenkant zijn ook zo mooi. Ik was er echt verliefd op.

Ik ben zo weg van dit verhaal dat ik het niet anders dan 5.0 ⭐️

Meer recensies van Celeste1984