Heerlijk leesvoer

Wat een heerlijk verhaal. Met alle drama en toestanden voelde ik helemaal mee met Sylvia. Kreeg ook spontaan zin om een vakantie te boeken naar de Franse kust.

Bij de bruiloft van Sylvia en Maël voel je al snel dat het geluk niet lang ongestoord kan blijven, Dat klopt, een ex staat voor de deur met een kind waarvan Maël de vader zou zijn. Ik werd echt een beetje boos dat Maël zich zo slecht kon inleven in Sylvia. De communicatie tussen die twee kan echt wel een stukje beter. Heel veel zin in een derde deel om te lezen hoe het Sylvia en Maël verder vergaat.

Meer recensies van CentralPerkreader