Teleurgesteld

Mother of Podencos 22 januari 2021
Het was helaas mijn ding niet... ik vrees dat Fantasy sowieso mijn ding niet is. Al zijn er zeker uitzonderingen. Ik kijk het duidelijk liever, de beelden, de muziek, de special effects,... dan dat ik het lees. Wanneer er een film of serie is, wil ik nochtans graag eerst het boek lezen.

Ik vond dat het precies tot niets leidde en er gebeurde net iets te weinig waardoor ik heel erg geboeid bleef. Ook de link naar God en de engelen vond ik niet zo fijn, omdat ik zelf niet gelovig ben. Ik had er misschien teveel van verwacht. Waarom ik toch verder las, was omdat het eerste boek (ruim 10 jaar geleden verfilmd was en ik die film nog eens wou bekijken), het tweede boek boeide me plots wel. Maar boek drie dan weer veel minder maar wou dan na 700 blz niet meer opgeven.

Het was zeker goed geschreven, volgens mijn normen, dus daar lag het niet aan. Ik ging het lang 3 sterren geven maar ik vond het laatste boek en het einde een beetje teleurstellend dus is het gezakt naar 2.

Meer recensies van Mother of Podencos