Verhaal vol intriges

ChantalH 12 juni 2024 Hebban Team
Dit boek gaat over Emma. Nadat haar man een ongeluk heeft gehad, gaat ze naar een rouwgroep. Daar leert ze Faith en haar broer Sam kennen. Faith leidt de groep. Sam probeert de dood van zijn vrouw te verwerken. Het klikt meteen. Eerst raakt Emma bevriend met Faith en hierdoor leert ze ook Sam steeds beter kennen. Hij is architect en wil voor haar het ideale huis bouwen. Maar dan gebeuren er vreemde dingen en ongelukjes in huis. Wat is hier aan de hand.

Het is heel realistisch geschreven. Je leest vanuit verschillende perspectieven, van Emma, van Sam en van Faith. Hierdoor leer je de personages steeds beter kennen. En weet je ook wat er eerder is gebeurd. De karakters zijn heel mooi uitgewerkt. De sfeer is ook heel beeldend geschreven. Ik kan niet te veel vertellen over het verhaal, want het boek zit vol plotwendingen. Niets is wat het lijkt. Het is heel goed opgebouwd en het zit heel erg goed in elkaar. Wanneer je denkt te weten hoe het zit gebeurt er weer wat zodat je helemaal op het verkeerde been wordt gezet. Echt een heerlijk boek. Ik heb er van genoten.

Meer recensies van ChantalH