Geen AA maar HA

ChantalH 27 augustus 2024 Hebban Team
Het verhaal gaat over Mark die als huurmoordenaar werkt. Hij is er echter achtergekomen dat dit werk hem meer tot een monster dan een mens maakt. Om te kunnen stoppen volgt hij het 12-stappenplan, net als bij de AA. Maar zijn verleden blijft hem achtervolgen. Het is moeilijk als ex-huurmoordenaar door het leven te gaan en zich te verdedigen zonder geweld. Zal hem dat toch lukken?

Ik vind het een heel leuk uitgangspunt, een soort AA voor huurmoordenaars. Heel origineel. Het kwam soms wel wat te gemaakt over. Toch zat het verhaal goed in elkaar. De karakters waren goed uitgewerkt en je leert ze steeds beter kennen. De actiescènes zijn spannend beschreven. Het verhaal kabbelt in het begin wat door, maar dan kom je in een stroomversnelling en wordt het spannender. Door middel van flashbacks kom je er achter waarom hij is begonnen als huurmoordenaar en waarom hij is gestopt. Ik heb me erg vermaakt met dit boek.

Meer recensies van ChantalH