Dat zit wel gebakken!

April’s cookies was het lekkerste tussendoortje dat ik deze maand kon lezen want afgelopen maand stond bij mij in het teken van jawel…koekjes bakken! Ik heb samen met mijn zoon koekjes gebakken om zo zoveel mogelijk geld op te halen voor Kika, en inmiddels staat onze teller op bijna € 200,-. Maar tussen het bakken door had ik alle tijd voor dit fantastische tussendoortje van de Verhalenfabriek. Nog bedankt lieve Juul voor het recensie exemplaar!

Zodra de zomertijd ingaat en het dus voorjaar wordt, ontstaan er altijd lentekriebels bij April. Ieder jaar is het hetzelfde liedje, ze wordt verliefd en zodra de klok weer teruggezet moet worden is de liefde over. Dit jaar gaat ze het anders doen, ze gaat niet verliefd worden deze keer en haar grote droom werkelijkheid laten worden. Haar eigen koekjeswinkel openen is haar langverwachte droom die eindelijk werkelijkheid wordt. Maar als April de aantrekkelijke dierenarts Stef leert kennen blijft ze voor zichzelf maar herhalen, ik word niet verliefd…ik word niet verliefd! En zou Stef ook niet veel beter bij haar vrijgezelle zus June passen? April doet er alles aan om Stef en June met elkaar in contact te laten komen en ervoor te zorgen dat de vonk tussen hun over zal springen. Maar wat ze ook probeert, dit lukt maar niet. En waarom wil ze dat ook niet als ze diep vanbinnen eerlijk tegen zichzelf is, ze wilt toch niet verliefd worden om hem dan in september dan weer te dumpen. En na die stalker van afgelopen jaar, heeft ze sowieso wel even genoeg van de liefde ook. Maar ja, die kriebels gaan steeds hun eigen weg….

Van de tussendoortjes van de verhalenfabriek krijg ik echt nooit genoeg, en ook deze is weer een dikke feelgood hit. Dus ga zitten met een koekje erbij, en trakteer jezelf op dit verhaal!

Meer recensies van chris_telt_boeken