Heerlijk genieten met Beter dan Fictie

chris_telt_boeken 27 oktober 2024
Eva moet Max helpen met zijn schrijfdeadline - jammer genoeg doet hij zijn best zo onuitstaanbaar mogelijk te zijn.
Toen ik dit las op de voorkant van het boek voelde ik meteen de juiste sfeer al aan...dit gaat een romance worden dat kan niet anders toch?! Dit is het 2e boek geschreven door Mireille Versteeg en daar ik het 1e boek al fantastisch vond, waren mijn verwachtingen hooggespannen. Wederom ben ik verrast en niet teleurgesteld. De vlotte schrijfstijl van Mireille zorgt ervoor dat je zo in het verhaal gezogen wordt zodat het net lijkt of er zich een speelfilm in je hoofd afspeelt. De anekdotes zijn grappig, de medespelers herkenbaar (we kennen allemaal wel een grumphy persoon toch die eigenlijk heel zachtaardig is als je diegene eenmaal kent) en het verhaal blijft leuk en niet langdradig wat soms wel eens in dit genre het geval kan zijn.
Ik zag mijzelf echt als een soort van Eva, ook ik zou over de snoeren kunnen struikelen in een bomvolle tv studio daar ik net zo klungelig kan zijn. En juist dat vind ik de kracht van de schrijfstijl van Mireille, je kan je echt inleven in de karakters omdat ze zo echt lijken!

Zullen Max en Eva ontdekken dat de liefde soms op de meest onverwachte plek te vinden is en bij de meest onverwachte persoon? Lees dit boek zelf en ontdek of dit klopt, je zal er geen spijt van krijgen dat weet ik zeker!!!

Meer recensies van chris_telt_boeken