Jade heeft “something to say” met dit geweldige debuut

Wat een heerlijk debuut is dit van Jade! En dat het een debuut is, is niet te merken. Het verhaal wordt verteld vanuit het perspectief van beide hoofdpersonen, Effie en Charlie. Het verhaal ontplooit zich langzaam, maar niet te langzaam en de liefdesspanning bouwt zich laag voor laag op. Meerdere malen had ik een grote glimlach op mijn gezicht staan door weer een knullige actie van Effie of Charlie of kon ik 1 van de 2 wel een klap om de oren geven (figuurlijk gesproken) vanwege de domme acties en misverstanden. Zelf ben ik ook fan van Kane en met name van Dinand, dus die stiekeme crush deel ik met Effie en ik genoot van alle muziek die in dit boek voorkwam. Er komen meerdere personen in het verhaal voor en het was steeds duidelijk om wie het ging. Dat klinkt misschien gek dat ik dit zo opschrijf, maar soms heb ik bij een boek moeite met wie nu wie is en dat is in dit boek totaal niet het geval. Dit boek smaakt naar meer en ik ben dan ook erg benieuwd naar wat er nog meer uit de pen van Jade vloeit!

Meer recensies van chris_telt_boeken