Wat je niet ziet - GEEN ANGST 2 - Marli Elisa

chris_telt_boeken 08 januari 2024
Herken je dit? Soms heb je een boek en weet je niet goed hoe te omschrijven wat je ervan vond. Dit is er zo’n eentje! Deel 1 van deze serie, Tommy & Livia, heb ik verslonden en ik kon niet wachten op deel 2. Vlak voor de kerstvakantie ontving ik deel 2 in mijn mailbox maar ik had niet eerder de rust in mijn hoofd om erin te beginnen. Eenmaal begonnen kon ik hem wederom niet wegleggen. De personages kruipen onder je huid en het is zo’n ander genre en schrijfstijl dan je van Marli Elisa gewend bent. Maar wat was hij weer heerlijk!!! Steamy maar niet te steamy, spannend tot het einde + een onverwachte wending!

Ik kan het niet anders verwoorden dan hierboven beschreven, maar ik raad je echt aan deze serie te lezen! Vooral wat pesten met iemand kan doen en vooral wat er gebeurd als er iemand voor je opkomt in zo’n situatie, heeft een grote indruk op mij gemaakt

Meer recensies van chris_telt_boeken