wat een top verhaal

Mark is undercover als spike al bijna 2 jaar om zoveel mogelijk bewijs te zoeken tegen Tom Bosman die handeld in drugs en wapens. Om te proberen hem achter de tralies te krijgen wat velen al mislukt. Tijdens zijn undercover missie leert hij mikey kennen en zijn zusje Gaby. Na een poosje vertrouwd hij mikey toe wat hij doet en hij wil hem helpen. Ondertussen is Spike verliefd geworden op Gaby maar besluit hier niets mee te doen omdat dit te gevaarlijk is. Om Gaby in veiligheid te houden doet Mikey net of hij drugs dealt zodat Gaby hem uit huis zet. Zal het spike en Mikey lukken om Tom achter de tralies te krijgen? Blijft Gaby in veiligheid? En blijven beide mannen ook veilig? Je leest het in alles voor haar geschreven voor Corina dekker ❤️ ik heb genoten van dit boek met een lach en een traan. Ik geef dit boek 5 sterren

Meer recensies van Christiane schutte