Hart te huur een heerlijke feelgood

Hart te huur is een heerlijke feelgood roman geschreven door: Linda Babel, Janice Bakker, Marli Elisa, Denise Meijer en Amélie storms.  Deze 5 meiden hebben de eerste wedstrijd van de verhalenfabriek gewonnen en samen een appgroep gestart. Hieruit is hart te huur ontstaan.

Je maakt in het boek kennis met 5 bewoonsters die in een krakkemikkig appartementencomplex wonen en allemaal hun eigen leventje lijden. Maar dit veranderd wanneer ze een brief krijgen van hun nieuwe huisbaas met een verkondiging dat er grondig gerenoveerd gaat worden en er allemaal hypermoderne snufjes komen maar daar hangt wel een prijskaartje aan. En dit mogen de bewoners doormiddel van een hoge huurverhoging gaan betalen.

Een van de bewoners Loes bedenkt om een bewoners bijeenkomt te organiseren om samen een bezwaarschrift op te stellen omdat ze het niet eens is met de plannen van Meneer Terheide en hier gaan alle bewoonsters uiteindelijk naar toe.

Op Claire na hebben alle bewoonsters het niet makkelijk en vinden ze het nu al moeilijk om rond te komen. Claire wil toch wel graag wat luxe dingen in haar appartement hebben maar besluit wel haar mede bewoonsters te helpen.

Ik heb genoten van de verhalen over Amber, Claire, Loes, Autumn en Fenna elk een totaal ander verhaal maar toch allemaal door de huur van de appartementen aan elkaar verbonden.

Zullen de dames bereiken wat ze willen bij hun huurbaas of zullen ze opzoek naar een andere oplossing moeten

Je leest het in Hart te huur

Ik geef dit boek 4 sterren

Meer recensies van Christiane schutte