Koffers vol liefde

Ik vond dit weer een heerlijk boek om te lezen van Marli Elisa heb inmiddels al meer boeken van haar gelezen en vind haar een prettige leestijl hebben wat makkelijk weg leest en je blijft vermaken en verrassen.

Koffers vol liefde gaat over Juliette en David die hun leven opzeggen in Amsterdam en samen naar Italië vertrekken om daar een klein kasteeltje tot een boutiquehotel te verbouwen. Als David en Julliette onderweg zijn naar Italië word David uit de rij gepikt en moet mee komen en meteen schiet Juliette in de stress want kent ze haar verloofde wel zo goed als ze denkt? En schiet er van alles in haar gedachten die ze hartop uit spreekt. Bijvoorbeeld straks is David een bolletjes slikker en moet zij straks aan zijn bed in het ziekenhuis zitten. In een opwelling stuurt ze haar vakantieliefde Marco een berichtje om af te spreken. Als ze in Italië aangekomen zijn op de camping kan David niet ophouden over het voorval en roept hij steeds ze staken bijna een vinger in mij A….
Hoe gaat dit avontuur verlopen voor Julliette en David en zal Julliette Marco nog te zien krijgen? En zal dit voor spanningen zorgen?
Lees het snel in Koffers vol liefde
Ik geef dit boek 4 sterren!

Meer recensies van Christiane schutte