niets is alles wat er is

Van Erik Segers kreeg ik de vraag of ik zijn boek wou lezen en natuurlijk wou ik dat wel. Het boek is makkelijk en vlot te lezen en ondanks dat ik best wat huh momentjes heb gehad vond ik het verhaal wel goed.
We gaan het verhaal van Zebedeus en Alissa volgen in dit boek. Ze wonen in een appartement waar het water en electra is afgesloten omdat ze het niet kunnen betalen en tot overmaat van ramp blijkt alles in beslag te worden genomen zelfs hun kleding. De eerste dagen houden ze zich nog warm uit elkaar maar wanneer ze honger krijgen besluiten ze toch op pad te gaan in hun blootje. Ze komen een man tegen die vraagt hoeveel ze vragen voor een uur maar gaan hier niet op in. Ze proberen buiten het appartementen complet de komen maar dit lukt ze niet waarna ze de man Robert weer tegenkomen in de kelder. Uiteindelijk besluiten ze toch met hem mee te gaan naar zijn woning. Maar was dit wel de slimste keuze die ze konden maken?
Ben jij benieuwd hoe dit afloopt? Je leest het in Niets is alles wat er is
Ik geef dit boek 4 sterren!

Meer recensies van Christiane schutte