Secret Amour is geweldig boek!

Christiane schutte 31 augustus 2024
Wat heb ik ontzettend genoten van Secret Amour van Lyona Rose. Dit is haar eerste new adult boek gecombineerd met steamy romance en ik hoop dat er nog vele zullen volgen. Het is echt zo`n boek wat je het liefst in 1 keer uit leest en je het jammer vind dat het uiteindelijk uit is. Wat mij betreft dus een dikke aanrader!
Secret Amour gaat over Annabella en Josh. Wanneer Annabella met een nieuwe studie begint samen met haar vriendin Natasja heeft ze een wel hele knappe docent Josh die 10 jaar ouder is dan haar. Anna is nooit echt bezig geweest met mannen, en haar beste vriendin Natasja blijkt ook een oogje te hebben op Josh. Ook krijgt Anna te horen dat haar moeder borstkanker heeft, en Josh blijkt in deze periode een geweldige steun voor haar te zijn. Maar zal Anna toegeven aan haar gevoelens voor Josh?
Je leest Secret Amor uit meerdere oogpunten voornamelijk uit de ogen van Annabella en Josh. Maar Ook vanuit meerdere personen. Het boek heeft fijne korte hoofdstukken en is opgedeeld uit 3 delen. Waarna je langzaam naar het einde waarin alles goed duidelijk is omschreven.
Ik heb zo onwijs genoten van Secret Amour dat ik niet anders kan dan het 5 sterren te geven!

Meer recensies van Christiane schutte