Strijdlust van Jennifer Jay

Ondanks dat Jennifer Jay al meerdere boeken heeft geschreven was dit mijn eerste boek die ik van haar heb gelezen. En wat ben ik daar ontzettend blij mee. Jennifer Jay heeft een fijne schrijfstijl en heeft mij met dit boek 100% weten te raken ik heb genoten ondanks de pittige onderwerpen en heb best wat traantjes gelaten. Ze heeft het verhaal geschreven vanuit 2 personen Fabian en Riley die geliefden van elkaar.
Wanneer Fabian en Riley 4 jaar samen zijn en Fabian de nacht bij Riley door heeft gebracht word hij de volgende dag opgewacht door zijn vader die tegen hun relatie is hij vind dat Riley niet genoeg voor hem is. Fabian word meegenomen naar een oud en vervallen schoolgebouw maar dit blijkt niet zo te zijn Fabian zijn vader Thomàs blijkt te handelen in wapens en drugs en hij vermoord mensen. Voor de ogen van Fabian verbrijzeld hij de knieschijven van een man en snijd vervolgens zijn keel door. Het bebloede mes houd hij tegen de wang van Fabian en dreigt als hij Riley niet verlaat hij haar zal vermoorden net zoals hij bij haar ouders en haar broer heeft gedaan. Hij is geschrokt en kan niet tegen zijn vader in gaan. Na zijn examen moet hij de relatie met Riley verbreken of hij nu wil of niet. En dat terwijl zij zijn grote liefde is. Nadat de relatie is verbroken en Riley hier helemaal kapot van is vertrekt Fabian met zijn ouders naar Brazilië omdat zijn vader wil dat hij in zijn voetsporen gaat trainen.

In dit boek lees je over veel verschillende onderwerpen zoals verboden liefde, ontvoering, gedwongen huwelijk en nog veel meer. Het boek is vanaf 18 jaar aan te raden door de heftige gebeurtenissen in de boeken en hier ben ik het volkomen mee eens.

Als je wilt weten hoe dit verhaal afloopt zal ik zeggen lees dit boek dan zeker weten.
Ik geef dit boek 5 sterren!

Meer recensies van Christiane schutte