Heerlijk derde deel van de serie

ciin_leest 03 augustus 2024
Wat was dit weer een heerlijk deel om te lezen! Met Ash zijn boek keren we terug de serie van Hels Ink in. In dit deel volgen we Ash de "playboy" van de groep en Sunday, alleenstaande moeder en paal dans lerares.

En wat heb ik genoten! Het verhaal begon gewoon al goed en zo heb ik het hele boek met een grote grijns zitten lezen. Ash en Sunday zijn goed aan elkaar gewaagd, hun gekibbel samen zorgde voor hilarische momenten en de seksuele spanning tussen beiden was goed voelbaar door het hele boek heen.

De schrijfstijl van DJ Krimmer is vlot, vol humor en erg beeldend beschreven. Hierdoor zit je zo in het boek en heb je hem vervolgens ook uit voor je er echt erg in hebt. Ook in dit deel van de serie heeft het vrouwlijke hoofdpersonage een aandoening waar voldoende aandacht aan besteed word en ook bij Ash blijkt er meer achter zijn houding te schuilen dan dat hij op het eerste moment laat zien.

Ik ben heel erg benieuwd naar het volgende deel in de serie!

Sisters Press heel erg bedankt voor het recensie exemaar om te lezen en recenseren.

Meer recensies van ciin_leest