Heerlijke feelgood

ciin_leest 30 juli 2024
In in haar schoenen volgen we Nisha en Sam, die per ongeluk elkaars sporttas meenemen bij de sportschool. Vanaf dat moment word je als lezer meegenomen in een mooi verhaal. De levens van Sam en Nisha hadden niet anders kunnen zijn. Waar de een een rijk leven leidt en alles lijkt te hebben wat haar hart begeerd, leeft de ander in werkelijk een totaal andere wereld.

Jojo Moyes wist mij ook met dit heerlijke feelgood verhaal weer te boeien van begin tot einde. Een verhaal wat heel rustig opbouwd en waar je van de ene op de andere bladzijde gewoon geboeid word tot het einde van het boek. De personages worden herkenbaar neergezet. Als "gewone" mensen waar van alles bij gebeurt. En door het verhaal heen zie je ze steeds meer groeien.

Met de heerlijke humoristische schrijfstijl die Moyes eigen is weet ze een mooi verhaal neer te zetten met mooie personages die door het verhaal heen een mooie groei doormaken. Een meeslepend verhaal die boeit van begin tot eind.

Uitgeverij de Fontein heel erg bedankt voor het recensie exemplaar om te lezen en recenseren voor jullie.

Meer recensies van ciin_leest