Heerlijke feelgood

ciin_leest 26 juli 2024
Love, Theoretically is het tweede boek van Ali Hazelwood wat ik lees. Ik mocht deze voor uitgeverij the House of Books lezen in ruil voor een recensie.

Wat was dit weer een heerlijke feelgood om te lezen. Ik genoot van het verhaal van Elsie en Jack. En ja het was wat voorspelbaar, echt een typische feelgood, maar dat zorgde er niet voor dat ik minder genoot van het verhaal. Elsie spijkert naast haar gewone baan bij als nep vriendin voor wie haar maar nodig heeft. En na het zien van een vacature voor haar droombaan komt ze erachter dat om deze baan te krijgen ze beoordeeld moet worden door Jack, de broer van een van de mannen waar ze de nep vriendin van is.

De schrijfstijl van Hazelwood is lekker vlot, en ondanks dat het doordrenkt is van de wetenschappelijke woorden is het boek goed te volgen en neemt dit ook niks weg van de flow waar ik al snel in kwam tijdens het lezen. Er zit humor in het boek verwerkt waardoor ik soms ook met een lach zat te lezen. En niet geheel onbelangrijk, Elsie zie je echt een persoonlijke groei maken door het boek heen. Dit alles zorgde ervoor dat ik het boek met veel plezier heb zitten lezen.

Uitgeverij The House of Books heel erg bedankt voor het recensie-exemplaar om te lezen en recenseren.

Meer recensies van ciin_leest