Vol actie en romance

ciin_leest 17 augustus 2024
Meedogenloze Erfgenaam is het tweede deel in de Zeven Dodelijke Sinacores, op zich losstaand te lezen al zit er wel een zilveren lijn door de verhalen heen en een heleboel personages die ook in het eerste deel voorkomen, waardoor het vanuit mijn oogpunt wel aan te raden is deel 1 eerst te lezen.

Van het eerste deel Genadeloze Geloften heb ik erg genoten, en ik was dan ook erg benieuwd hoe deel 2 zou zijn. En ook dit deel stelt niet teleur. Meteen vanaf de eerste bladzijde gebeurt er van alles zodat je het verhaal ingetrokken word. De vlotte en beschrijvende schrijfstijl van Jaimes zorgen ervoor dat je veel informatie krijgt maar wel lekker door kan lezen zonder dat het erg storend was. Geschreven vanuit Noah en Emily krijg je een hoop van beide personages mee, hun gedachtes en hun doen en laten, hierdoor kon ik me goed inleven in beide hoofdpersonen.

De mafia trope is ook in dit deel weer heerlijk aanwezig, waardoor het verhaal niet alleen een romantisch tintje heeft maar ook lekker wat actie bevat. Ik ben na het einde van dit boek wel heel benieuwd naar de rest van de serie!

Sisterspress heel erg bedankt voor het recensie-exemplaar om te lezen en reviewen.

Meer recensies van ciin_leest