Een darkromance vol emotie

ciin_leest 05 juli 2024
Strijdlust is mijn eerste kennismaking met de boeken van Jennifer Jay, en wauw! Als dit is hoe al haar boeken zijn dan word ik groot fan! En ondanks dat dit boek een (soft) darkromance genre is, is dit boek ook vol van emoties. Ik heb dit boek in twee avonden weg zitten lezen, was ik de eerste avond niet te moe geweest, dan had ik doorgegaan tot hij uit was. Dit boek hield mij in een greep, het deed me verlangen naar de volgende bladzijde en ik wilde gewoon weten hoe het zou eindigen.

De schrijfstijl van Jennifer is beeldend, vlot en vol emotie. Je voelt als lezer gewoon wat het personage voelt, en dit uitte zich met sommige stukken dan ook dat ik in tranen zat te lezen maar ook sommige stukjes vol woede heb gelezen. Het verhaal wordt wisselend verteld vanuit Fabian en Riley, waardoor je een mooi totaal beeld krijgt van de gebeurtenissen en de gedachtes van de personages. Erg mooi vond ik het ook dat we af en toe meegenomen werden waardoor het verhaal echt af was. Ik was geboeid van begin tot het einde. En net als je denkt dat het allemaal goed gaat, gooit Jennifer er weer een twist in waardoor het verhaal toch weer een hele andere kant op gaat.

Jennifer Jay, heel erg bedankt dat ik mee mocht doen aan de blogtour en dit geweldige boek voor je mocht lezen.

Meer recensies van ciin_leest