Prachtige diepgaande trilogie

ciin_leest 09 augustus 2024
Tijd is geld is een trilogie in 1 boek, bestaande uit de boeken: Valse start, Tussen twee kwaden en Tot het bittere eind. In deze boeken volgen we Eva en Finn. En hoewel het misschien overkomt als een gewone romance, is dat zeker niet het geval met dit boek. Er loopt namelijk een slopende ziekte als rode draad door her verhaal heen.

Skye Warren heeft een hele fijne en beschrijvende schrijfstijl, weet vol emotie te schrijven en ondanks dat het een fictief boek is je ook nog het een en ander te vertellen over dementie. De korte hoofdstukken wisselend verteld vanuit Finn en Eva zorgen ervoor dat het boek lekker vlot doorleest en Warren weet het verhaal boeiend te houden, op momenten waarop je een beetje begint te denken nou nu zakt het verhaal in gebeurt er weer iets nieuws waardoor je weer mee terug genomen word in het verhaal. Ik heb echt enorm van deze bundel genoten om te lezen.

⭐⭐⭐⭐,5

October Books heel erg bedankt voor het recensie-exemplaar om te lezen.

Meer recensies van ciin_leest