Heerlijke afsluiter

ciin_leest 10 juli 2024
Van Droom tot Diva is het laatste deel van de Toscaanse Dromen trilogie en wat een heerlijke afsluiter van deze trilogie. Als je dit boek wil lezen maar de eerste twee delen nog niet, dan zal ik zeker aanraden die eerst te lezen omdat ze elkaar opvolgen.

Wat heb ik weer genoten! Ook door dit deel vloog ik heen. Liza heeft echt een heerlijke en vlotte schrijfstijl waardoor je door wil lezen door wat er allemaal gebeurt in het boek. En er gebeurt een heleboel, we volgen Mare die haar bestaan als operazangeres op de been probeert te zetten, de vrolijke tweeling die hun streken nog niet verleerd zijn en voor hilarische momenten zorgen, Alex die met zijn eigen dingen zit en Louise die op tegenstand stuit met de plannen die zij heeft. En komt dit allemaal goed voor het einde van het boek? Van der Peijl heeft deze trilogie geweldig in elkaar gezet, ze laat personages door alle drie de boeken heen terug komen waardoor ze herkenbaar aanvoelen en ze het verhaal extra leuk maken. Maar ook nieuwe personages krijgen een rol in het verhaal en doordat oud en nieuw zich mengt word het allemaal een groot geheel wat zich afspeelt in het mooie Italië.

Ik heb echt van alle drie de delen genoten, vond het leuk om met Mare, haar familie en haar vrienden mee op reis te gaan naar het mooie Toscane en de avonturen die zij allemaal beleven.

Liza van der Peijl en Loft Publishing heel erg bedankt voor het recensie-exemplaar om te lezen en recenseren.

Meer recensies van ciin_leest