Heerlijk vervolg op boek 1

ciin_leest 08 juli 2024
Wat was dit een heerlijk vervolg op het eerste deel van de Toscaanse dromen serie!

Het boek begint gelijk waar deel 1 eindigde, waardoor je gelijk weer lekker in het verhaal duikt. Mare en Alex hebben net een leuk huis gekocht in Italië en zijn nu bezig deze op te knappen en goed bewoonbaar te maken. En samen met hun kindjes genieten ze van het Italiaanse leven. Tot plots Mare haar schoonmoeder op de stoep staat die van plan is om even te blijven. Er gebeurt natuurlijk weer van alles door het hele verhaal heen, sexy Italiaanse tuinierders, een vervelende schoonmoeder, een beste vriendin met liefdesverdriet, het ene na het andere komt voorbij in het boek. En door het lekkere vlotte leestempo was hij dan ook zo uit! Het boek voelde herkenbaar, er gebeurt echt van alles in wat in het dagelijkse leven ook zou kunnen gebeuren. Af en toe kreeg ik wel een beetje het gevoel dat het een beetje van de hak op de tak sprong, maar dit nam niets weg aan mijn fijne leeservaring. Na het lezen van het epiloog ben ik dan ook erg benieuwd naar deel 3 in de serie.

Liza van der Peijl en Loft Publishing heel erg bedankt voor het recensie-exemplaar om te lezen en recenseren.

Meer recensies van ciin_leest