Prachtig diepgaand boek

ciin_leest 23 juni 2024
Veilig bij jou was mijn eerste kennismaking met het schrijfwerk van Lenna Dufin en wat een heerlijke kennismaking was dit. In het boek volgen we Hannah, John en Rick en speelt zich af in de BDSM wereld en ook een beetje op het voetbalveld. En als je nou denkt van oh dit is een boek a la type Fifty Shades, dan vraag ik je zeker hem eens op te pakken en te kijken of je mening nog hetzelfde is na het lezen van het boek.

Lenna heeft een hele fijne en vlotte schrijfstijl, neemt uitgebreid de tijd om gebeurtenissen te omschrijven en weet vol emotie te schrijven. Ze neemt je mee diep de wereld van een trauma in, en nog belangrijker wat gebeurt er daarna met je en hoe kom je er uiteindelijk weer bovenop. En echt waar klasse aan jou Lenna hoe je dit onderwerp, ook met de BDSM scenes, zo mooi op papier heb weten te zetten. Ik voelde gewoon helemaal met Hannah mee. En de stukjes vanuit Rick zijn POV zat ik gewoon mee te griezelen, hoe iemand zo kan zijn zal mij echt een raadsel blijven.

Ik heb echt intens genoten van het lezen van dit boek, en juist omdat Lenna de diepte in durft te gaan met wat als het dan een keer mis gaat en hoe dit weer op te lossen. En dan niet eens alleen het trauma van Hannah maar ook wat er allemaal bij John gebeurde op het voetbalveld. Ik ben echt blij dat het boek vanuit al hun perspectieven is geschreven, je kreeg zo een goed en totaal beeld van het gehele plaatje en niet alles vanuit 1 POV.

Ik ben heel erg benieuwd naar de andere boeken van Lenna en ga deze ook zeker oppakken om te lezen.

Meer recensies van ciin_leest