Niets te verliezen

cindy2010 04 oktober 2024
Ik mocht dit boek lezen voor De Boekenreizigers, olv Erna Eikhoudt.
De kleurrijke cover laat duidelijk zien dat het over een feelgood roman gaat.

We leren Chloe kennen, een makelaar die het echt wil maken naar de top van de business, maar momenteel is ze nog junior makelaar en moet ze niet de gemakkelijkste huizen zien te verkopen.
Haar relatie met Jean-Luc zit wat in een dipje. Met elkaar communiceren lukt niet zo goed. Jean-Luc is niet een prater.
Op een avond ontmoet ze een geweldige knappe man, journalist en die wat met haar flirt. Ze gaat een weddenschap aan die ze zoals Chloe is weer veel te impulsief heeft toegezegd. Een ruilhandel van spullen.
Zo komt ze aan een woonboot waar nog wat geld en veel werk moet ingestoken worden en leert ze Mats en zijn zoon kennen.
Hoe gaat het verder gaan? Gaat ze haar dromen achterna of blijft ze vasthouden aan wat ze kent?

Ik heb Tequila Sunrise gelezen van deze auteur en dat boek vond ik al heel goed. Dit boek mag er ook zeker en vast zijn.
Het verhaal vertelt het leven van Chloe. Het zijn geen heel lange hoofdstukken. Er komt af en toe ook wat humor in, maar er zijn ook serieuze stukken. De auteur vertelt het verhaal heel levendig, je kan het je ook goed voorstellen.
Een leuk thema dat er voor mij in zit, nooit iemand op zijn uiterlijk beoordelen. En altijd gaan voor wat je zelf wilt…

Meer recensies van cindy2010