Net niet

De sticker met: voor de lezers van Colleen Hoover, trok mij aan. Ben fan van de (meeste) boeken van Colleen. En ja ik weet, je moet niet veel van de stickers aantrekken want meestal klopt het niet echt. En dat is nu ook het geval. Ja het boek wil de emotionele kant van Colleen op maar slaagt daar voor mij niet in. Ik mis de emotionele binding met de hoofdpersonages. Heb geen klik met ze en sommige tropes in het boek is niet mijn pakkie aan. Ook iets met communicatie, geheimen enz. Colleen haar boeken zit spice in en dat ontbreekt hier dus val daar ook niet voor. Het is geen slecht boek, maar ook niet het boek met de emotionele diepgang en spice die ik voor ogen had.

Meer recensies van Ciska van Bokhorst