Goed geschreven, knap in elkaar gezet en toch ergerlijk

Claudia Stinne 29 augustus 2024 Auteur
!!Spoilers!!
De karakterontwikkeling van Pip in dit laatste deel past niet bij me. Ik vind haar irritant en overdreven voorzichtig. Het begin met de PTSS-klachten is te veel over de top naar mijn smaak en het einde met haar zelfgekozen afzondering past misschien goed bij haar karakter maar ik vond het écht niet leuk om te lezen hoe ze iedereen in de steek laat, met de beste intenties maar toch.
Niet hoe ik de personages na een drieluik wil achterlaten, verdrietig… hoewel er een hint van ‘het komt goed’ aan het eind te vinden is.

Buiten dit: Het boek is super goed opgebouwd en lekker geschreven. Knap hoe alles in elkaar past en de DT killer wordt aangepakt door de ‘juiste moordenaar’.
Voor mij drie sterren voor de inhoud en vijf voor de schrijfstijl en het plot.

Meer recensies van Claudia Stinne