Lekkere thriller

Claudia Stinne 07 september 2024 Auteur
Door de waarschuwing op de cover ('Lezen op eigen risico'), de doodskopjes op de vlinder en de 'fictieve vriendjes' van het jongetje was ik een beetje bang dat dit de horrorkant op zou gaan (geesten en aanverwante zaken hoeven van mij niet per se), maar het bleek een 'gewone' thriller. Al zit er een suggestieve diepere laag in de 'verbeelding' van Jack, waar je je eigen interpretatie aan kan geven. Door het laatste hoofdstuk wordt je hierin bevestigd (als je denkt zoals ik). Dat vond ik goed gedaan.

De tragische levensloop van rechercheur Pete greep me ook aan en dat het eindigde zoals het deed zag ik niet per se aankomen (verrassend en aangrijpend).
Prima boek over vermiste kinderen en wat er zoal voor persoonlijk leed omheen zit. Knap neergezette, irritante criminelen. De personage opbouw zit kortom meer dan goed in elkaar in dit boek.

Meer recensies van Claudia Stinne