Volop mysterie

Claudia Stinne 29 september 2024 Auteur
Aan het begin van het verhaal denk je dat Nick het nooooit gedaan kan hebben, want de ondertitel (op Storytel in elk geval) luidt: heeft Nick zijn vrouw vermoord? Dan is het wel héél erg simpel als het antwoord 'ja' is...
Toch ging ik gaandeweg twijfelen, want er zijn wel wat hints en suggesties die in die richting wijzen en waarom zou die kerel anders zou oeverloos dom liegen tegen de politie?!
Maar ja, dit boek zou vast geen verfilmde bestseller zijn geworden als het allemaal zo simpel in elkaar stak... Daar kom je in deel 2 achter, als de Amy uit de dagboekfragmenten (van deel 1) helemaal niet de echte Amy blijkt te zijn... Dan ineens zie je wat psychopathische trekjes bij 'het slachtoffer' en staat alles in een ander voetlicht.

Hoe het afloopt ga ik natuurlijk niet verklappen. Dit boek moet je zelf lezen. Het is zéker de moeite waard!

Meer recensies van Claudia Stinne